U glavnoj lađi katedrale sv. Stjepana u Beču trenutno je postavljena umjetnička instalacija koja uključuje stotine kamenova koji lebde u zraku. Instalacija autora Petera Baldingera ondje će stajati do svetkovine Duhova.
Fizički je nemoguće da kamenje lebdi u Zemljinoj atmosferi. Preteško je, a i Zemljina sila teže čini svoje. No čini se da je u katedrali sv. Stjepana u Beču više ne predstavlja problem. Umjetnik Peter Baldinger iz Linza načinio je velik broj kamenova od novinskoga papira i umrežio ga gotovo nevidljivom mrežom tako da stvaraju neku vrstu neba, ispod križastoga svoda povijesne katedrale. Baldinger je svoje djelo koje sliči pojasu asteroida nad glavama molitelja u bogoštovlju i turističkih posjetitelja ove gotičke građevine nazvao „Sky full of stones“, ili „Nebo puno kamenja“. Ova instalacija stvara dojam drugoga stropa i napominje na kozmičku narav našega postojanja.
Oblak od kamenova sastoji se od 1332 kamena. Ovaj broj rezultat je mistične igre zbrajanja i množenja: 3 x 4 x 111. Broj tri dakako predstavlja božanski broj, dok je istovremeno broj četiri zemaljski. A katedrala sv. Stjepana široka je 111 stopa. Po zamisli umjetnika Petera Baldingera ova instalacija simbolizira povijesne događaje iz Biblije u kojima je kamenje igralo ključnu ulogu. Tako se primjerice u Prvoj poslanici Petra apostola spominje „živo kamenje“ koje izgrađuje Dom Božji. U Starom zavjetu pak izgrađeni su bezbrojni žrtvenici od kamena. Mojsije svojim štapom udara u stijenu kako bi proistekla voda i kako Izraelci ne bi pomrli od žeđi. Prvi kršćanski mučenik sv. Stjepan ubijen je kamenovanje jer se u Jeruzalemu priznao kršćaninom.
Isti ovaj Stjepan u Beču se vidi u slici na glavnom oltaru. Umjetnik Baldinger dodao je jednu novost na postojeću umjetninu. Pokrio ju je pokrovom koji pikselizirano prekriva sliku sv. Stjepana. Na taj način se iz blizine vide metalne pločice koje potpomažu ovaj efekt. A tko ovu dorađenu sliku promatra iz daljine na slici može prepoznati motiv križa. Jer upravo Krist mučeničkom smrću na križu pobjeđuje smrt po svom Uskrsnuću.
Bečka novina Die Presse prenijela je umjetnikov dojam kamena: „Dojmila me se dvoznačnost kamenja. S jedne strane kamen štiti, ali s druge strane on može povrijediti, pa i ubiti, kao u kamenovanju sv. Stjepana.”
Umjetnička instalacija „Nebo puno kamenja“ tijekom korizme je obasjana ljubičastim svjetlom. Na svetkovinu Uskrsa i u uskrsnom liturgijskom vremenu bit će obasjano zlatnom bojom, a na svetkovinu Duhova, kojom završava uskrsno vrijeme, kameni će svod biti obasjan liturgijski odgovarajućom crvenom bojom.